CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, December 21, 2010

My Collections..

Sebut pasal my collections nie, aku nie memang dari dulu suka membaca..tak kisah la buku apa pun ,semua aku baca,esp novel..hehe..love novel la..Sekarang bila usia dah semakin meningkat ( oppss...tua ke aku nie? ) nie aku dh tukar fiksyen lain plak..buku2 motivasi..
Bukan apa, buku2 nie banyak memberi peransang & dapat beri tunjuk ajar pada kita esp bila dah kawin nie..Biasanya aku akan borong buku2 mcm nie bila ada pesta buku kat pwtc tue..time tu dapat harga murah sket,wlupun tak la murah sangat actually..Last year masa round kat sana aku sempat cekup buku2 ni, hasil nukilan HM Tuah dengan Abdul Jalil Ali..good motivator..


Bagi sapa2 yang baru nak kawin tu aku advise belilah buku2 nie..bagus tau, untuk kita lebih memahami hati & perangai lelaki nie..kadang2 depa nie tak show depan kita, main simpan dalam hati...sekali dah terbakar, meletus dengan asap2 sekali..kena la hati2 gak..Esp dapat laki macam aku nie, yaga asyik happy & senyum ajer..berkat kesabaran dan doa panjang kot..huhu..

Satu lagi collections aku ialah Majalah Wanita..Tiap2 minggu aku beli..bila satu bulan dah jadi 4 jumlahnya..rasanya ramai wanita & girls kat luar sana yang memang suka baca majalah ni.Info dia memang up to date..semua ada, dari petua,tips kehamilan,tips kecantikkan, topik artis pun ada.dlm majalah nie pun ada gak ruangan kelolaan HM Tuah..minat sungguh aku dengan penulisan dia..

antara collections yang ada

Lepas nie bercadang nak menambah lagi collection nie..bagi penuh satu almari buku plak..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...