CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 20, 2012

Hari isnin yang indah...lalalalala



Alhamdulillah semalam kul 9mlm hubby selamat tiba dari uitm Shah Alam...setelah tiga hari berjauhan, kepulangannya amatla dinanti2..huahuahua...tangkap syahdu habessss....

Paling tak tahan menanggung rindu tentula anak bujang kesayangan, senyum sampai tak mo tido mlm tadi..leka duk ulit baba dia ajer..baba gi dapur dia ikut, baba masuk bilik pun ikut, baba nk mandi pun nk ikut gak..isk..isk..isk...memang rindu sangat nie..

Apa my hubby buat kat Uitm tue...hehe, depa ada Karnival Sukan Perodua 2012..my hubby masuk game ping pong beregu campuran...tapi, kalah...hehe...bukan rezeki, next year cuba lagi yer...

So, pagi ni hubby masuk petang, dpt cuti half day...best la anak bujang dpt lapak2 dgn baba dia...mandi sama, makan sama...sampai baba nk gi keje jer, habis meraung2 sampai guling kat lantai...pujuk2 pun tak layan...hehe..cian bujang nie...tak pe, nnti ptg baba balik sambung, main lagi erk..



2 comments:

  1. mama dia yang rindu dendam jugak tuu kan.. ahaks.

    ReplyDelete
  2. mama dia memang semestinya rindu...hehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...