CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, September 20, 2012

Buku pink VERSUS alahan

Lama dah dok menyepi dari mengetuk dashboard nie...huhu, perasan nan hado la nak taip mengarang nie...banyak ke laut jer memanjang...haha...
Alkisah nak buat buku pink, ingat nak tunggu pindah kt Jawi nnti br buka, tp takut plak lambat sangat.Ko tau la, klinik kerajaan..lambat kang kena marah plak...so, mengadap la klinik kt Perai ni.Ingat sekejap, appoitment kul 7.30am..kul 7.20am aku dah terpacak bersama hubby dengan Darwisy kt sana. Biasala, buka buku baru, mcm2 nak buat...kena interview dgn misi, amik darah, jumpa doc..kul 11.20am br siap. Nasib la laki aku cuti half day, selamat...Apapun alhamdulillah, dpt tgk jantung baby...cuma EDD jer tak confirm lg..
Kali ni alahan sangat teruk, tak mcm Darwisy dulu..dulu time Darwisy asyik makan jer, selera bebenor..sampai kul 2-3 pagi pn aku leh gerak laki aku ajak gi makan roti canai. Tapi kali ni sangat2 berbeda hokeh...
Masa first tau tu, segala yg dimakan asyik muntah jer even air pun. Tekak ni asyik payau jer..dah la time tu bulan posa, so dah tentu berat turn mendadak sket...haha...ada gaya la kurusnya..even sampai sekarang pn berat tak naik2 lagi...makanan fevret pun tak daya nak pandang, memang tak de selera nak makan. Sekarang ni, aku kena paksa diri makan walau pun sikit. Siang ok lagi, tapi bila malam menjelma, pengsan..org tengah panas, aku leh lagi sarung sweater..hambik ko...
Apapun, harap ianya tak berpanjangan la...InsyaAllah, moga ia dilindungi-Nya..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...