CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, July 29, 2013

Puasa dan menyusu


Alhamdulillah sedar tak sedar kita dah pun masuk 10 mlm terakhir ramadhan kali ini...sekejap sungguh masa berlalu...ditambah dengan kesibukkan menjaga 2 hero kesayangan ni...hiruk pikuk jugalah kadang kala...

Masa awal2 puasa hari tu, perahan EBM agak memberansangskan, ni dh akhir2 puasa makin merundum plak..pernah beberapa kali hasil pum cuma ddpt 1oz jer...hati mama mmg sedih yg teramat sangat, namun tk patah semangat...walau hasil 1oz tetap juga bagi Khaeer minum...pas tu kena la top up dgn fm..

Normally Khaeer minum susu 3oz dlm 2 jam..so mmg kena maitain fresh EBM untuk dia and Khaeer juga hanya minum fresh EBM sahaja...oo, sgt mencabar yer...

Saya keje? no, still lg fully housewife...tp Khaeer  nk suh mama dia ni jd EP mommy...masuk bulan ke 2 kelahiran Khaeer tk mo DF, so kena perah untuk dia...and dia sgt cerewet, nk yang fresh ajer...tk pe nak, mama rela apa saja untuk Khaeer...selagi mama mampu mama akan teruskan untuk sayang mama...sekarang masih lagi dlm proses nak ajar Khaeer DF semula...moga2 berjaya...Amin..


1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...