CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, May 9, 2011

happy mother's day...

First time for me to celebrate mother's day this year...so excited...first wish of course from my hubby..and special kiss..wink*..wink*..hehe..sangat2 teruja, coz i can't believe i have a baby..haha..Alhamdulillah...
Tahun nie tahun kedua berjauhan dengan my mom, she's in KL..apapun, i tetap akan wish happy mother's day to my beloved mom..dengar citer dapat new handphone from my sister..hehe..bagus2 adik2 i nie..
I dapat shawl from my hubby...very nice..my fav colour, purple..boleh pakai gi kenduri kawin next week...saturday night hubby belanja makan pizza...hehe...
yummy..mcm tau2 jer wife dia nie dah lama nak makan pizza..akhirnya tercapai hajat..huhu..
To all mama out there..happy mother's day..luv u all..mmuah..

yummy..
my fav colour..i likessss


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...