CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, December 24, 2010

Balik kampung ~ Terengganu

Yuhuuu...esok aku akan melalui perjalanan yang jauh untuk ke Terengganu..biasa berdua kali nie kami bertiga..Nak bawa Darwisy jumpa tok & tok ki dia...kalau dulu balik berdua tukar2 driver, kali nie nampak gayanya hubby kena drive sorg2 la yer..mama nak jaga Garwisy kat belakang..Macam mana la 
Darwisy duk lama2 dalam kete esok nie..Risau gak aku, takut nyer dia meragam duk dalam air-cond lama2, habis mama..Harap2 Darwisy jadi good boy esok yer..

En hubby kata nak gerak awal pagi, maybe dalam kul 7am, tp rasanya tak kot..mesti lewat sket coz biasanya time cuti hubby akan bangun lewat dari biasa..haha..and as a mother n good wife ( cewah!! ) aku akan prepare breakfast untuk perjalanan nanti..dalam kepala otak nie nak buat sandwish sardin...yum2..actually aku yang teringin nak makan sandwish sardin tu..:)

So, guys doakan kami selamat sampai yer..ODW nanti nak singgah bukit bunga, nak beli boink2 untuk Darwisy..nanti aku update apa tu boink2 yer..huhu..I'll be back after new year...lama kan, balik kampung sambil makan angin..best2..nak2 1st time bawa Darwisy balik kampung papa dia..mesti best, jumpa ramai orang.jangan dia kalut dah le..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...