CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday, August 16, 2011

Awisy..Awisy..anak bujang ku...

Sejak dah dapat kaki nie, keje Awisy asyik jalan jer..ke hulur hilir..sat ke bilik, sat ke stor, sat gi round plak kat hall nie..dah macam polis pencen a.k.a pak guard kecik mama tengok..haha...cuma tak der uniform jer..
part yang best, bila dia dengar pagor ke pintu dapur bunyi, dengan laju dia datang.Dengan harapan dapat la jejak kaki ke dapur, OPPPSSS... maaf yer, itu kawasan larangan untuk Awisy...TAK BOLEH MASUK..NO ENTRY..coz budak tenit nie suka sangat main dengan alas kaki tue...dibelek belek, di kuis kuis...apa ntah yang berkonan sangat dengan alas kaki tu pun mama tak dapat nak tau...macam2 ragam anak bujang nie..
Sekarang Awisy dah pandai baca surat kabor...Tak percaya???? meh kita tengok..
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

Sangat2 kusyuk yer dengan bacaan nyer...memang suka sangat berebut dengan baba bila turn baca newspaper...mcm paham jer...


Inilah hasilnya bila anak bujang menyepah..ada bakat tak?? cuba tgk kasut tue...sebelah atas tilam, sebelah lagi kat rak tv...haha...yang tukang mengemas dan membebel, ni ha..MAMA jugak yer...baba tukang gelak jer...memang nak kena babap budak tenit nie..
Apapun, mama dengan baba memang rasa syukur sangat.Kesunyian rumah selama ini dah dilimpahi dengan gelak tawa si kenit pujaan hati nie..Mmuahhh!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...